Jest miejsce na kreatywność w branży IT

150x110

Kei.pl wystartowało właśnie z konkursem, który jest ciekawym uzupełnieniem prowadzonej obecnie przez firmę kampanii wizerunkowej. Ze względu na ogromną pojemność hasła przewodniego kampanii Kei.pl, aplikacja konkursowa zlokalizowana na portalu Facebook.com została zaprojektowana w taki sposób, aby dać uczestnikom duże pole do popisu w zakresie kreacji prac zgłoszeniowych.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Aplikacja umożliwia tworzenie memów wykorzystujących hasło przewodnie kampanii, które zaczyna się od wyrażeń takich jak „Są lepsze/szybsze sposoby na...” czy „Są bezpieczniejsze/lepsze miejsca na...”. Zadaniem uczestników jest dokończenie tych zdań w taki sposób, aby tematycznie nawiązywały do branży IT, a następnie zestawienie ich z odpowiednimi zdjęciami lub grafikami. Wybór tego rodzaju konwencji konkursu nie jest przypadkowy – jednym z celów organizatorów było wykorzystanie wirusowego potencjału memów oraz ich prostej, żartobliwej formy. Co więcej to właśnie media społecznościowe są przestrzenią, w której memy są tworzone i to właśnie w niej najszybciej się rozprzestrzeniają.


Do autorów najlepszych prac powędrują cenne nagrody – tablet Samsung Galaxy Tab 2, tablet graficzny Bamboo, dysk zewnętrzny Samsung oraz gadżety firmowe Kei.pl. Konkurs będzie trwać do 22 maja i zakończy się wraz z pierwszym etapem kampanii wizerunkowej, której celem jest przedstawienie w nietuzinkowy sposób Centrum Danych Kei.pl jako miejsca wyposażonego w zaawansowane systemy bezpieczeństwa i odpowiednią infrastrukturę IT.

Do aplikacji konkursowej, wspartej działaniami promocyjnymi w Internecie (Facebook Ads, Google Adwords, Interia.pl), można wejść za pośrednictwem strony http://kei.pl/konkurs oraz poprzez profil firmowy Kei.pl – https://www.facebook.com/keipl.